پنام آزما

هواساز بهداشتی (هایژنیک)

با ما در تماس باشید

(تامین هوای تصفیه و ضد عفونی شده جهت اتاق های عمل بیمارستان، اتاق تمیز (Clean Room ) ، صنایع غذایی و داروئی )

 

هواساز هایژنیک از  پیشرفته ترین  انواع هواسازها محسوب می گردد.اصولا برای تهویه مطبوع یک اتاق تمیز (Clean Rome) یا به طور کلی محیط یک بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم هایژنیک عموما دارای سیستم فیلتراسیون و تجهیزات داخلی پیشرفته ای است که عملا از ورود هرگونه باکتری و آلاینده به داخل محیط جلوگیری می نماید.

هواساز بهداشتی (هایژنیک) دستگاهی است که شامل کویل (لوله های) آب سرد و گرم بوده و آب سرد از سوی چیلر موتورخانه و آب گرم از سوی بویلر موتورخانه به کویل آن ارسال می شود.

هواساز هایژنیک یا همان هواساز بهداشتی از لحاظ ساختاری بسیار شبیه هواساز معمولی است و با این تفاوت که جهت پاکسازی 99.99 درصدی هر گونه آلودگی هوای ورودی به اتاق با استفاده از فیلتراسیون مخصوص و همچنین درزبندی پیشرفته تر تولید می‌شود.

موارد کاربرد:

هواساز هایژنیک در واحدهای بهداشتی مانند اتاق های عمل، اتاق های تمیز، صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی که به شرایط استریل حساس نیاز دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

هواساز  بهداشتی (هایژنیک) به صورت گسترده جهت استفاده به عنوان هواساز بیمارستانی، آزمایشگاهی، شرکت‌های داروسازی، صنایع غذایی، اتاق تمیز، دیتا سنترها، صنایع هوافضا، صنایع الکترونیکی و نیمه هادی‌ها و برخی از صنایع شیمیایی (صنعتی) و هر گونه فضایی که در آن انتقال آلاینده‌هایی مانند ذرات معلق، میکرو ارگانیسم ها، مواد آلرژی زا و بیماری زا، میکروب ها و غیره بواسطه هوا نبایست از یک مکان به مکان دیگر انتقال یابد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین در  برخی صنایع نیز هواساز هایژنیک صنعتی و همچنین در برخی کاربردهای کشاورزی نیز هواساز هایژنیک گلخانه‌ای به کار گرفته می‌شود.

فیلتراسیون سیستم هایژنیک دارای 4 یا 5 مرحله شامل فیلتراسیون با قدرت هپا و اولپا نیز می‌باشد

با ما در تماس باشید

بدنه: دو جداره ورق بیرونی گالوانیزه Hot Dip Galvanized با رنگ الکترو استاتیک به ضخامت ۴۵ میکرون  و ورق داخلی استینلس استیل ۳۱۶

گوشه ها: Die cast aluminum تو پر مقاوم در برابر شوک های مکانیکی و حرارتی

 

اسکلت و ستون بندی : از جنس آلومینیوم مرغوب ۶۰۳۲ آنیل شده با گوشه های گرد جهت جلوگیری از تجمع و رشد میکروارگانیسم ها و سهولت در تمیز نمودن هواساز با استحکام بالا با پوشش رنگ الکترو استاتیک با مقاومت بالا در شرایط جوی گوناگون .

عایق کاری : صوتی حرارتی تزریق پلی اورتان به ضخامت ۱ اینچ

درزبندی و هوابندی: بدنه دستگاه توسط چسب آنتی باکتریال به ستون ها جهت هوا بندی متصل می شود .

دمپر هوای آزاد: با پره های ایرفویل از جنس آلومینیوم مرغوب ۶۰۳۲ آنیل شده از نوع Opposed damper با اهرم کنترل دستی و قابل اتصال به موتور دمپر مجهز به به نوار لاستیکی د در لبه تیغه ها.

 فیلتراسیون: فیلترها توسط بستهای مخصوص و لاستیک درزگیر به طور کامل به بدنه بسته شده ، به  طوریکه هوا فقط از فیلترها عبور میکند.

فیلتر کیسه ای: حذف ذرات تا 5/. میکرون

فیلتر هپا: حذف ذرات تا 3 دهم میکرون. فیلتر کیسه ای: حذف ذرات تا 5 دهم میکرون. فیلتر سیمی: حذف ذرات تا 3 میکرون.

فیلتر سیمی: حذف ذرات تا 3 میکرون

چراغ نشان دهنده پر شدن فیلترها

دستگاه نشان دهنده پر شدن فیلترها